a blog

A blog egy végtelen sci-fi történet, és mivel bejegyzésenként írom a történet az első bejegyzéstől kezdődik ami a lap legalján van.

2011. június 2., csütörtök

Tehát felmentem a hídra. felléptem az emelvényre és kényelmessen elhelyezkedtem a fotelomban. Már csak pár óra volt az indulásig, ilyenkor nagyon sok dolgunk van ellenőrizni a hajót, feltölteni üzemanyaggal és még sok más. A komunikációs tiszt szólt hogy nemsokára megérkezik Tireus nagykövet: őt kell elvinni a peremvidékre a Nandusra. Mikor megérkezett a kíséretével én a dokkoló kijáratnál vártam őket. Végül eljött az indulás perce. Kényelmessen elhelyezkedtem a fotelemben, és kiadtam a parancsot:
-Rendszereket beindítani!!!
-Rendszerek töltenek.-szólt a technikai tiszt: Jim.
-Szóljon a bázisnak hogy levállunk.!!!-adtam ki a következő parancsot a komunikációs tisztnek Kelly-nek
-Rendszerek betöltöttek.-szólt Jim
-Megkaptuk a levállási engedélyt.-mondta Kelly
-Jim csatlakozzunk le.-adtam ki a következő parancsot, mire ő megnyomott pár gombot, az ajtó bezáródott a tankolócsövek lecsatlakoztak és visszahúzódtak az űrállomás falába immár nem voltunk összekapcsolva a létesítménnyel.
-Hajtóművek be, menjünk el a közeléből. -a pilóta valamit csinált az előtte lévő számítógépén és egy km-re
az állomástól álltunk meg.
Forduljunk a Termo rendszerre- erre a parancsra a navigációs tiszt nyomott pár gombot és elküldte a koordinátákat a pilótának aki erre ráfordult a koordinátára.
Kelly szólj a legénységnek hogy készüljenek a térdimenzióra ugrásra. Ja és Jim, kezd el tölteni a dimenzió generátort.
Igenis uram.-mondta Kelly, bekapcsolta a hangosbemondót és elkezdte a legénység figyelmeztetését:
-Kedves utasaink, nemsokára térdimenzióra ugrunk. Az ugrás szédülést okozhat ezért kérjük önöket hogy üljenek le.-és megnyomott egy gombot amire a halból lapok nyíltak le biztonsági övekkel hogy mindenki időben le tudjon ülni.
-A generátor betöltve.-szólt Jim.
-Ugrás térdimenzióra!!!
-Térdimenzióra ugrunk.-szajkózta a pilóta a mondatomat.
A térdimenzió tulajdonképpen azon az elméleten alapult hogy vannak más dimenziók. Ezekben voltak bolygók sem élőlények, bár néhányban voltak meteoritok de ezeket nem használjuk. Hogyha bemegyek egy másik dimenzióba előrehaladok 10 métert és kijövök 10 méterrel előrébb jövök ki mint bementem. De minden dimenzióban más és más a mérték: eggyes dimenziók tízszer kisebbek így tized annyit kell menni mint ebben a dimenzióban kéne. Ez üzemanyagot és időt is spórol, ezért hosszabb utakat (ha alkalmas rá a hajó) térdimenzióban tesszük meg. A térdimenziónak vannak fokozatai az első fokozat a tízszer kisebb dimenzióban való utazásnak számít, a második pedig a 100-szor ksebb dimenzióban lévő utazást nevezik. a hármas az az ezerszer kisebb dimenzióban való repülést értik de ezt csak tér dimenziós kapu tudja előidézni hajó nem.

Tehát éppen kettes térdimenzióra ugrottunk a pilóta megnyomott egy gombot és egy kicsi feketelyukhoz hasonlító féreglyuk lett előttünk belementünk.
-Mennyi idő alatt érünk oda?-kérdeztem
-Számításaink szerint egy időszak múlva már ott is vagyunk
-Jól van. Ha van valami akkor riasszanak, egyébként pedig folytassák a nagyszerű munkát.
Azzal visszatértem a kabinomba és átnéztem a Nandus adatait.

"A Nandus félreeső bolygó, sokáig lakatlannak hitték. Nemsokára viszont megtudták hogy igenis lakott. Egy technikailag igen fejlett faj lakta. Föld alatti városokban laknak és egy a céljuk: kb. 50 000 éve dolgoznak a tökéletes katonán. Több mint 10000 faj DNS-ét gyűjtötték össze. A DNS-ből kivonták a faj jótulajdonságaiért felelős részt és ezeket a részeket ötvözték eggyetlen lénybe sőt még most is fejlesztik. Ráadásul csúcsmodern fegyverzetet és páncélt is csináltak.
Ezért az emberiség igen erős blokádot vont a bolygó köré hogy nehogy valaki leszálljon a bolygóra és ezt ők fenyegetésnek vegyék és a világra szabadítsák a teremtményüket. A blokád 100 állomásból állt erős pajzzsal komoly fegyverzettel és speciállis hálóval amellyet egymás között tudnak kifeszíteni így meggátolni a behatolást. a blokád komoly álcázóberendezéssel is bírt. De a bolygó lakói Nemzetbiztonsági titoknak számított."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése