a blog

A blog egy végtelen sci-fi történet, és mivel bejegyzésenként írom a történet az első bejegyzéstől kezdődik ami a lap legalján van.

2011. június 2., csütörtök

a risztás

Lihegve érkeztem a hídra, már csak tíz perc volt vissza az utazásból. De különös vészhívást kaptunk ami arra utal hogy valami vagy valaki megtámadta a blokádot.
- Itt vagyok -mondtam a komunikációs tisztnek -kapcsolja a hívást a holokivetítőre!!!
Kelly odakapcsolta miközben én elhelyezkedtem a székemben és az előttem lévő holokivetítőn megjelent Wiliam kapitány hologrammja.
-Mi történt? - rontottam rá köszönés nélkül a kapitányra.
-Me...tak segít... h.vjo. se..it..et! - semmit nem lehett érteni tele volt zavarral. Wiliam kapitány egy csatahajó kapitánya volt valószínűleg térdimenzión menekült így ugyanabban a dimenzióban voltunk ezáltal tudtunk beszélni. Válaszolni akartam de elveszett a jel, az ami üldözte őket utánuk ment a térdimenzióba is és ott végzett velük.
- Vissza kell fordulnunk, ha egy csatahajóval így végeztek velünk mi lesz??? Megállni!- adtam ki a parancsot és a hajó megállt.
- Uram egy Oren hajó közeledik.- Az Orenek komoly fegyverzettel rendelkeztek mindíg is a Nandusra hajtottak eddig mindíg sikerült őket visszatartanunk valamivel de most megtámadtak, az egész flottájukat hozták.
-Pajzsokat tölteni, lövegek élesíteni!
-Pajzsok töltődnek. -szólta pilóta.
-Szinteket lezárni. -adtam ki a parancsot, mire a pilóta lenyomott egy gombot, ettől az ajtókat nem lehetett kinyitni a liftek nem működnek, a hosszabb folyosókat pedig ajtók darabolták szét. Ez azért volt hogy ha eltalálnak a vákum ne szippantsanak ki mindenkit a hajóról.
-Pajzsok betöltöttek.-jelentette a pilóta
-Pajzsokat fel! -adtam ki a parancsot, pont jókor mivel közvetlenül a pajzsok felhúzása után két rakéta telibe talált.
A tech pajzs 80 százalékon. -szólt e fegyverzeti tiszt.(három pajzsfajta van az alap ami mindent kivéd, a tech amit csak a rakétákat védi ki de azt nagyon jól, és a kinetikus pajzs amely viszont csak a lézer lövegeket védte ki) a fegyverzeti tiszt folytatta:
-Kinetikus pajzs 70 százalékon.
-Evakuállás.-a parancsomra a szobákban kinyílt egy ajtó amely egy kabinba vitte az embereket ez a hajó alján lévő mentőkabin indító állomásra.
-De uram hiperdimenzióban nem szabad mentőkabinokat kilőni. -mondta Jim, mire én:
-Bízzon bennem. Mondtam.
-Kinetikus Pajzs kiütve, Tech pajzs 20 százalékon
-Minden fölösleges energiát a kinetikus pajzsra! -adtam ki a parancsot (ha egy pajzs sérült feljavíthatjuk azzal ha több energiát adunk rá) ezután egy másik parancsot adtam ki:
-Ki a hiperdimenzióból.-ezzel kiléptünk a hiperdimenzióból és megpillantottuk a Nandust a blokádot és az állomások közt lévő a bolygót körülvevő sárga fény (a jövőben fontos szerepet játszott a  egy fajta speciális fény amelynek fizikai létezése is volt, kemény volt ezt a technológiát sok helyen alkalmazták példáula blokádban az ebből készült)hálót.Aztán folytattam - forduljunk úgy hogy a a főbázis rakterébe csapódjanak a mentőkabinok.
-Igenis. -mondta a pilóta.
-Kapitány kész az evakuállás.
-Jól van, mentőkabinokat kilőni.
-Uram 10 barátságos hadihajó lép ki a térdimenzóból.
-Rendben vonuljunk a legközelebbi állomásra!-és így is tettük. A maradék két hajó elintézte a hadihajókat, mi dokkoltunk a főűrállomásra és találkozhattunk a vezetővel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése