a blog

A blog egy végtelen sci-fi történet, és mivel bejegyzésenként írom a történet az első bejegyzéstől kezdődik ami a lap legalján van.

2011. június 1., szerda

1. bejegyzés:bevezetés


Reggel volt, azaz második időszak. Az űrben sosem volt reggel így a műszakokat két időszakra bontották. Az ébresztőórám megszólalt. Lassan kinyitottam a szemem. Az ágyamban lebegtem a VSS Holiday-on. Ez volt a legmodernebb hajó a közelben. Moderne lebegtető ágyak, öngyógyitó protokol, négy rétegű pajzs, MI és még sok más. A kabinom a következőképpen nézett ki. Középen volt az ágyam, ami tuljdonképpen egy nagy földbeágyazott lapos lámpához hasonlított. E fölött lebegve úgy egy méter magasságban lehetett a lehető legkényelmesebben aludni. A keret holokivetítő-ből volt, így ha éppen nem aludtam az ágyam helyén tudtam 3D-ben nézni műsorokat vagy a csata állását. Ebben az ágyban volt néhány mozgásérzékelő így az ágy fölött lebegve a hologrammot (az érintőképernyőhöz hasonlóan) számítógépnek is használhattam ha kedvem tartotta. A faltól 1 centiméterre volt hologramm amely az egész fal körül illetve a plafon és a padlót is körülvette, így  egy gombnyomással változtatthattam a szoba kinézetét. Az ajtó kör alakú volt tőle egy cm-re volt egy hologrammos kezelőfelület, amely tulajdonképpen a régi ajtókon. Ezzel a panellel tudtam kinyit vagy bezárni ha éppen egyedül akarok lenni.
A VSS Holiday tulajdonképpen konföderációs hajó volt a hosszúkás lakótest egy hosszú gerendával volt két a vizszintessel lefelé 45 fokot bezáró szárnyak voltak. Ezek egy derékszögű háromszögre hasonlítottak azzal a kivétellel hogy ezeknek az első, azaz a kisebb szöge le volt vágva. Ezek a szárnyak nem csak hajtóművek voltak, hanem üzemanyag tárolók is. Ez igen sebezhetővé tette a hajót ezért erős alap pajzs, tech és kinetikus pajzs is volt a hajón. Plusz néhány löveg ez volt a legtöbb amit egy konföderációs hajóra szerelni lehetett anélkül hogy bárki is fenyegetésnek venné.
Én a kapitánya voltam. Felmentem a hídra. A híd egy félkörhöz hasonlított a kilátófedélzeten a hajótest elejében. A híd közepén volt még egy emelvény itt volt a kapitány foteljét, innen teljes hozzáférésem volt az egész hajóhoz, innen akármit megtudtam csinálni a hajón. A fotel előtt volt egy hologramm kivetítő. Fontos események alkalmával itt lehetett látni a hajó helyzetét. Elöl a pilóta ült, tőle jobbra a navigációs tiszt ült, a pilóta bal oldalán harcügyi tiszt ült: ő volt felelős a fegyverzetek és a pajzsok vezérléséért és működéséért. Mellete balra komonikációs tiszt ült ő felelt a külső hivásokért és a legénység jelenlegi helyzetéről való tájékoztatásáért. Jobb oldalon a navigációs tiszt mellet a technikai tiszt volt: ő tájékoztatta a hidat a hajó állapotáról és sérüléseiről. És itt dolgoztam én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése